ارسال شده در پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, - 17:41


شما مهمون خودمین یک فنجون قهوه با کیک شکلاتی خوبه نه ؟ اما به شرطی مهمونتون میکنم که نظر بدهید پس

خوب به حرفهایم گوش بدهید  این یک نصیحت است البته فقط برای دختران که به دیدن پاتوق من میایند پس اون دخترا

خوب گوش کنند  اگر از وبلاگ من خوشتون اومده می توانید عضو شوید  درواقعه می توانیم باهم شریک باشیم

 



نظرات شما عزیزان:

mahsa joonll
ساعت9:59---30 مهر 1390
che site nazi dari mesle mane

mahsa joonll
ساعت9:59---30 مهر 1390
che site nazi dari mesle mane

مریم
ساعت12:39---28 تير 1390
من عضو می شوم به شرطی که توهم تو وب من عضو شوی باشه؟ خبر بدهپاسخ: ok حتما عضو میشم

الهام
ساعت13:46---11 تير 1390
پس لینکم کو ؟؟؟؟؟ اگر راست میگی پس کیک شکلاتی کو

ایران موزیک
ساعت18:46---9 تير 1390
سلام دوست گرامی
سایت زیبایی دارید.لطفا از سایت ما هم بازدید کنید.برای تبادل لینک یا تبادل بنر خبرم کن ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده شیداجون